.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بی تدبیری یا لج بازی ؛
قطع گاز برخی از منازل نور و رویان در سردترین روزهای سال
شمال نیوز : با توجه به قطع گاز در روز پنج شنبه که منتهی به تعطیلات پیش رو است شرایط پیگیری توسط این مشترکان با دشواری همراه شده و با این ترتیب گاز این منازل تا روز یکشنبه اینده با قطعی روبروست .....

شمال نیوز : در حالی مازندران سردترین روزهای سال را سپری می کند که برخی از منازل در شهرستان نور و رویان شاهد قطعی گاز هستند .

به گزارش شمال نیوز ، مردم در برخی از مناطق شهرهای نور و رویان به علت بدهی ، با قطع گاز از سوی ماموران شرکت گاز روبرو شدند و مجبورند سردترین روزهای سال را بدون گاز خانگی سپری کنند .

این درحالی است که با توجه به قطع گاز در روز پنج شنبه که منتهی به تعطیلات پیش رو است شرایط پیگیری توسط این مشترکان با دشواری همراه شده و با این ترتیب گاز این منازل تا روز یکشنبه اینده با قطعی روبروست .

به نظر می رسد شرکت گاز مازندران در انتخاب روز قطع نمودن گاز مشترکان بدهکار دچار بی تدبیری شده و در صورت عمدی بودن این تصمیم نوعی لج بازی را می توان متصور بود .

از سویی با توجه به اینکه در بسیاری از منازل کودکان و سالخوردگان حضور دارند ، شایسته است شرکت گاز تا تا پایان تعطیلات نسبت به وصل گاز مشترکان اقدام و سپس مطالبات خود را وصول نماید .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

شهروند معمولی 24 آذر 1395
امیدوارم ابراهیم زاده بفکر پرداختن به امور سیاسی و تصویه حسابهای شخصی نباشه و بیشتر به فکر مردم و رفع نواقص فنی باشد .
شهروند مطلع 25 آذر 1395
فعالیتهای صورت گرفته در این دوره کوتاه از شروع مدیریت آقای ابراهیم زاده منصفانه به عنوان یک فرد مطلغ خارج از مجموعه گاز عرض میکنم که چهش بزرگی در پروژه های گاز رسانی و فعالیتهای عمرانی ناشی از ان در استان شاهد هستیم که در این دوره رکود تولید اشتغال ناشی از اجرا این پروزژه ها بسیار مهم و قابل توجه است الان شاهد گاز رسانی به اکثر مناطق کوهستانی استان هستیم و مازندران در این زمینه در کشور بیشرو است. ضمن جهت دار بودن خبر همه و از جمله رسانه را به انصاف و حمایت از مدیران پرتلاش دعوت میکنم.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.09 seconds.